Víziközmű szolgáltató-váltással kapcsolatos ügyféltájékoztató
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy Kaszaperen – a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal VKEFFO_2015/539-1
(2015) sz. határozata és az ellátásért felelős Önkormányzattal kötött bérlet - üzemeltetési
szerződés alapján – a település ivóvízellátását és a szennyvíz-szolgáltatást
2015. június 1-jétől a Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. biztosítja.
A
szolgáltató-váltás a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény
rendelkezései miatt vált szükségessé.
A Gyulai
Közüzemi Nonprofit Kft. elérhetőségei:
Hibabejelentés:
Telefon:
+36 66 362 377
A
hibabejelentés nyomógomb segítségével az Ön hívása a diszpécserközpontba
érkezik.
Fax:
+36 66/362-377
E-mail:
gyulaikozuzem@gyulaikozuzem.hu
Honlap:
www.gyulaikozuzem.hu
Központi
Ügyfélszolgálati Iroda:
5700
Gyula, Szent László u. 16.
E-mail:
ugyfelszolgalat@gyulaikozuzem.hu
Telefonos
ügyfélszolgálat: 66/362-377
Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd: 7.00 - 15.00
Szerda: 7.00 - 13.00
Csütörtök: 7.00 - 15.00
Péntek: 7.00 - 16.00
Az
automata mérőállás rögzítés folyamatosan, a nap 24 órájában elérhető a www.gyulaikozuzem.hu oldalon vagy
ingyenes mérőállás bejelentő számunkon: 06/80/922-035.
Írásban történő
megkeresések küldhetők az alábbi címre:
Gyulai
Közüzemi Nonprofit Kft.
5700
Gyula, Szent László u. 16.
Postacím:
5701 Gyula, Pf. 38
A településen
működő ügyfélszolgálati fiókiroda elérhetősége és nyitva tartása:
Kaszaper, Szent Gellért tér 1.
Hétfő:
13.00-18.00
Péntek: 8.00-12.00
13.00-16.00
Számlázással,
díjfizetéssel kapcsolatos tudnivalók:
A
felhasználók május 31-ei záró mérőállással kapnak egy záró számlát a korábbi
szolgáltatótól. Társaságunk 2015. június 1-től ezzel az állással veszi át a
fogyasztói adatokat (vagyis amely az előző szolgáltatónál a záró, az új
szolgáltatónál a nyitó adat). Amennyiben felhasználónk a számlázási adatokban
változást szeretne bejelenteni, azt ügyfélszolgálati irodáinkban megteheti.
Kérjük,
hogy a Kaszaper-Ép Nonprofit Kft. 2015. május 31.
előtti szolgáltatásaival összefüggésben továbbra is a 68/423-000 telefonszámot
és/vagy az kaszaperviz@freemail.hu elektronikus levélcímet használják.
Üzletszabályzatunk
alapján a jövőben a lakossági felhasználók vízmérőinek leolvasását kéthavonta
végezzük, a számla kibocsátás havonta esedékes. A leolvasás nélküli időszakban
készülő számla a nyilvántartási rendszerben fogyasztási-helyenként rögzített,
átlag mennyiség alapján készül. A beállított átlag mennyiség Ön által bármikor
módosítható illetve lehetőséget biztosítunk – a számlán előzetesen feltüntetett
időpontban – a tényleges mérőállás diktálására, rögzítésére fenti
elérhetőségeinken.
Nem
lakossági felhasználók esetében a vízmérő leolvasás és a számla kibocsátás
havonta történik.
Üzletszabályzatunk
elérhető a www.gyulaikozuzem.hu weblapunkon és ügyfélszolgálati irodáinkban.
A
felhasználói törzsadatok átadás-átvétele június 30-ig folyamatosan történik,
ezért a felhasználók az első vízdíjszámlát július
elején fogják kézhez kapni.
A
szolgáltatás díjai nem változnak.
A
víziközmű-szolgáltatásról szóló számla kiegyenlítési lehetőségei:
- ügyfélszolgálati
pénztárban, készpénzben
- csoportos
beszedési megbízással
- átutalással e-bankon
keresztül
- átutalással
Csoportos
beszedési megbízással rendelkező ügyfeleinknek az első számla kézhezvételét
követően új megbízást kell adniuk számlavezetőjük felé, amelyben társaságunk
azonosítójára (A11056218) és a számlán feltüntetett vevő (fizető) azonosító
számára hivatkozniuk. (Az azonosító a számla második oldalán a bal felső
sarokban található.) Társaságunk bankszámlaszáma: Kereskedelmi és Hitelbank
Zrt. 10402623-26210876-00000000.
Társaságunk
célja, hogy az új felhasználási helyeken is hasonló színvonalon szolgáltasson,
mint a jelenlegi szolgáltatási területén.
Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft.